BLog

Porez na prihod od nepokretnosti

Porez na prihod od nepokretnosti

POREZ NA PRIHOD OD NEPOKRETNOSTI U fokusu autora teksta će biti porez na prihod od nepokretnosti. Šta se smatra porezom na prihod od nepokretnosti, ko

Sudske takse

Sudske takse

Sudske takse će biti u fokusu autoru ovog teksta i ovde ćemo pokušati otkloniti sve nedoumice, a koje se odnose na  takse. ZAKONSKA REGULATIVA –

Naknada štete u saobraćaju

Naknada štete u saobraćaju

Naknada štete u saobraćaju odnosno uslovi i sam postupak primarno je regulisan Zakonom o obaveznom osiguranju u saobraćaju RS. NAKNADA ŠTETE U SAOBRAĆAJU – ZAKONSKA

Sudjenje u razumnom roku

Sudjenje u razumnom roku

Zaštita prava na sudjenje u razumnom roku će biti glavni fokus autora ovog teksta i predočićemo vam sve pravne mogućnosti zaštite vaših prava i interesa

Eksproprijacija

Eksproprijacija

U Republici Srbiji je zadnjih godina u porastu izgradnja raznih infrastrukturnih projekata (autoputeva, železnica) i zbog toga će eksproprijacija biti u fokusu autoru ovog teksta.

Zakonska i sudska rehabilitacija

Zakonska i sudska rehabilitacija

UVODNE NAPOMENE – ZAKONSKA I SUDSKA REHABILITACIJA Pod rehabilitacijom se podrazumeva brisanje osude, prestanak svih pravnih posledica osude i lice koje je bilo osudjeno, smatra

Priznanje strane sudske odluke